Fenerbahçeli Taraftarlar, Giresunspor'un Attığı İlk Gol Sonrası Maçın Hakemine Tepki Gösterdi смотреть онлайн
Описание видео
Fenerbahçeli taraftarlar, Giresunspor'un attığı ilk golün ofsayt olduğunu belirterek, maçın hakemine tepki gösterdi. <p>Ziraat Türkiye Kupası 5. tur ikinci maçında Fenerbahçe, Giresunspor'a konuk oldu. Yeşil-beyazlı ekibin 14. dakikada Said Id Azza ile attığı gole Fenerbahçeli futbolcular ofsayt nedeniyle itiraz etse de hakem Suat Arslanboğa yardımcısının kararına uydu. </p> OFSAYT VAR GİBİ <p>Maçı A Spor'da yorumlayan gazeteci Gürcan Bilgiç konuyla ilgili, Giresunspor'un golünde bana ofsayt var gibi geldi. Sanki İd Azza biraz önde. dedi. Sarı-lacivertli taraftarlar da sosyal medyadan maçın hakemini eleştirdi ve pozisyonun ofsayt olduğunu belirtti.</p>Haber</a> haberler.com/fenerbahceli-taraftarlar-giresunspor-un-attigi-11559991-haberi/ Рекомендуем Fenerbahçeli Taraftarlar, Giresunspor'un Attığı İlk Gol Sonrası Maçın Hakemine Tepki Gösterdi посмотреть онлайн видео бесплатно и без регистрации!
Чат сообщества
Выберите никнейм
Для отправки сообщений нужно выбрать имя