Fenerbahçeli Taraftarlar, Giresunspor'un Attığı İlk Gol Sonrası Maçın Hakemine Tepki Gösterdi смотреть онлайн

4 просмотров 20.12.2018 00:00:41

Описание видео

Fenerbahçeli taraftarlar, Giresunspor'un attığı ilk golün ofsayt olduğunu belirterek, maçın hakemine tepki gösterdi. <p>Ziraat Türkiye Kupası 5. tur ikinci maçında Fenerbahçe, Giresunspor'a konuk oldu. Yeşil-beyazlı ekibin 14. dakikada Said Id Azza ile attığı gole Fenerbahçeli futbolcular ofsayt nedeniyle itiraz etse de hakem Suat Arslanboğa yardımcısının kararına uydu. </p> OFSAYT VAR GİBİ <p>Maçı A Spor'da yorumlayan gazeteci Gürcan Bilgiç konuyla ilgili, Giresunspor'un golünde bana ofsayt var gibi geldi. Sanki İd Azza biraz önde. dedi. Sarı-lacivertli taraftarlar da sosyal medyadan maçın hakemini eleştirdi ve pozisyonun ofsayt olduğunu belirtti.</p>Haber</a> haberler.com/fenerbahceli-taraftarlar-giresunspor-un-attigi-11559991-haberi/ Рекомендуем Fenerbahçeli Taraftarlar, Giresunspor'un Attığı İlk Gol Sonrası Maçın Hakemine Tepki Gösterdi посмотреть онлайн видео бесплатно и без регистрации!

Чат сообщества

Гость
Загрузка...
Теги:
fenerbahçeli, taraftarlar, giresunspor, attığı, i̇lk, sonrası, maçın, hakemine, tepki, gösterdi